Întrebări frecvente

Care este avantajul unei comenzi online?

  • Comenzile pot fi înregistrate la orice oră (24/24), fiind preluate ulterior în ordinea înregistrarii lor.
  • Primiți un sumar al comenzii la adresa de mail lăsată la plasarea comenzii
  • Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul “In stoc”
  • Comenzile au prioritate la procesare si expediere

Am primit coletul incomplet, imi lipsesc anumite produse. Cum procedez?

Daca ați constatat că lipsesc produse din colet, vă rugăm să ne informati în maxim 24 de ore de la recepționarea coletului prin completarea formularului de contact sau pe mail la office@automag.ro.

 

Produsul primit este deteriorat. Cum procedez?

Dacă produsul primit este deteriorat (lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) vă recomandăm sa refuzati livrarea. Dacă totuși ați acceptat coletul, vă rugam să solicitați curierului completarea unui proces verbal și să ne informati în maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la office@automag.ro. Necompletarea procesului verbal în prezența curierului care a efectuat livrarea și orice sesizare ulterioară va îngreuna soluționarea pozitiva.

 

Nu am primit factura. Ce fac?

De obicei factura se livreaza impreuna cu coletul. Daca nu ati gasit-o va rugam sa ne informati pe adresa de email office@automag.ro si vi se va trimite o copie pe mail.

 

 Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0737-068.082 sau 0737-068.083.

 

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Pentru a solicita o refacturare, trimite datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare la adresa office@automag.ro.